Trénink Operational Support and Analysis ITIL® Intermediate
Lektor s praxí z ITIL® implementačních projektů. Originální publikace ITIL® Service Operation Edition 2011 a certifikační test v ceně kurzu.
Délka kurzu:
4 dny
Počet účastníků:
min. 5 - max. 12
Cíle kurzu:
Formou certifikačního tréninku podrobně seznámit účastníky s procesy, funkcemi a principy provozu služeb (SO) – Event, Incident, Problem, Request, Access/ServiceDesk, Technical, Operational and Application Management
Cena kurzu:
od
39.960 CZK bez DPH.
V ceně kurzu je zahrnuta certifikační zkouška EXIN a publikace Service Operation.
Zvolit termín
Vstupní podmínky účasti na kurzu: Kandidát kurzu musí být držitelem certifikátu „ITIL® Foundation“ případně „ITIL® Foundation Bridge“. Certifikát je potřeba prokázat před uskutečněním kurzu.
Poskytovatelem tohoto kurzu je OMNICOM. Kurz je akreditovaný nezávislým holandským certifikačním institutem EXIN a je navrhnutý tak, aby účastníkům přinesl vysokou přidanou hodnotu a kvalitu (Viz vlastnosti OMNICOM kurzů).
Trénink je určen pro:
- Zájemce o znalosti a dovednosti v oblasti procesů provozu služeb (SO) a jejich použití v praxi
- Členy týmů, kteří řeší, resp. se podílejí na specifických procesech
- Manažery kvality a zlepšování v IT
- Členy implementačních projektových týmů pro specifické procesy provozu služeb (SO)
- Zájemce o certifikát ITIL® „Operation Services and Analysis“
- Zájemce o odborný růst a vyšší úrovně certifikací (ITIL® Expert, ITIL® Master)
Obsah tréninku
- Service Management prakticky
- Principy Service Operation
- Service Operation procesy
• Event Management Process
• Incident Management Process
• Request Fulfilment Process
• Problem Management Process
• Access Management Process
- Operativní aktivity ostatních procesů z ostatních oblastí, které nejsou součástí SO (Change, Release, Service Asset & Configuration, Capacity, Availability, Demand, Knowledge, Financial and IT Service Continuity Management)
- Organizace SO: Funkce
• Service Desk
• Technical Management
• IT Operations Management
• Application Management
- Role a odpovědnosti
- Technologické a implementační hlediska
- Rizika, rozhodující faktory úspěchu
- Příprava a certifikační zkouška
Po absolvování tréninku bude účastník:
- Schopen prakticky užívat poznatky na aplikační úrovni ze specifické oblasti knihovny ITIL®
- Umět rozeznat, detekovat, diferencovat a analyzovat praktické situace ve smyslu ITIL®
- Znát podrobně cíle, vstupy, výstupy a aktivity jednotlivých procesů a funkcí provozu služeb
- Znát role a jejich odpovědnosti v specifických procesech
- Připraven úspěšně absolvovat příslušnou certifikační zkoušku pro získání certifikátu „Operational Sevices & Analysis“
Individuálnost tréninku:
- Doporučení min. 2 roky praxe v IT.
- Manuál k tréninku je v anglickém jazyce, výklad je veden v slovenském, českém nebo anglickém jazyce.
- Trénink je orientován na řešení případových studií a praktických cvičení.
Certifikační zkouška EXIN pro získání mezinárodně platného certifikátu „Operational Support and Analysis“ je součástí tréninku a koná se následující den, po ukončení tréninku (4 dny trénink, 5. den certifikační zkouška.) Zkouška je v písemné formě a sestává z výběru správných odpovědí z uvedených možností. Délka zkoušky je 120 minut.