Kurz Service Operation ITIL® Intermediate
Lektor s praxí z ITIL® implementačních projektů. Originální publikace ITIL® Service Operation Edition 2011 a certifikační test v ceně kurzu.
Délka kurzu:
3 dny
Počet účastníků:
min. 5 - max. 12
Cíle kurzu:
Formou certifikačního kurzu podrobně seznámit účastníky s procesy a principy provozu služeb (SO) – Event, Incident, Problem, Request, Access/ServiceDesk, Technical, Operation, Application Management. Příprava na certifikační zkoušku.
Cena kurzu:
od
30.240 CZK bez DPH.
V ceně kurzu je zahrnuta certifikační zkouška EXIN a publikace Service Operation.
Zvolit termín
Vstupní podmínky účasti na kurzu: Kandidát kurzu musí být držitelem certifikátu „ITIL® Foundation“ případně „ITIL® Foundation Bridge“. Certifikát je potřeba prokázat před uskutečněním kurzu.
Poskytovatelem tohoto kurzu je OMNICOM. Kurz je akreditovaný nezávislým holandským certifikačním institutem EXIN a je navrhnutý tak, aby účastníkům přinesl vysokou přidanou hodnotu a kvalitu (Viz vlastnosti OMNICOM kurzů).
Kurz je určen pro:
- IT ředitele pro strategii (CIO)
- Vlastníky specifických procesů z oblasti ITSM
- Členy implementačních projektových týmů pro procesy SS
- Zájemce o certifikát ITIL® „Service Operation Certificate“
- Zájemce o odborný růst a vyšší úrovně certifikací (ITIL® Expert, ITIL® Master)
Obsah kurzu:
- Úvod Service Operation
- Principy Service Operation
- Service Operation procesy
• Event Management
• Incident Management
• Request Fulfilment
• Problem Management
• Access Management
- Běžné aktivity Service Operation
- Organizace SO: Funkce
• Service Desk
• Technical Management
• IT Operations Management
• Application Management
- Technologická hlediska
- Implementační hlediska
- Rizika, kritické faktory úspěšnosti
- Příprava a certifikační zkouška
Po absolvování kurzu bude účastník:
- Schopen prakticky užívat poznatky na aplikační úrovni ze specifické oblasti IT Infrastructure Library (ITIL®)
- Umět rozeznat, detekovat, diferencovat a analyzovat praktické situace v smyslu ITIL®
- Znát podrobně cíle, vstupy, výstupy a aktivity jednotlivých procesů a funkcí Service Operation ve smyslu životního cyklu služby
- Znát role a jejich odpovědnosti v jednotlivých procesech a jejich aktivitách
- Připraven úspěšně absolvovat příslušnou certifikační zkoušku pro získání mezinárodně uznávaného certifikátu ITIL® „Service Operation“
Individuálnost kurzu:
- Doporučení min. 2 roky praxe v IT.
- Manuál ke kurzu je v anglickém jazyce, výklad je veden v slovenském, českém nebo anglickém jazyce.
- Kurz obsahuje teorii a praktické cvičení ve formě workshopů a případových studií.
Certifikační zkouška EXIN pro získání mezinárodně platného certifikátu „Service Operation“ je součástí kurzu a koná se následující den, po skončení kurzu. Zkouška je v písemné formě a sestává z výběru správných odpovědí z uvedených možností. Délka zkoušky je 120 minut.
Termíny kurzů
Litujeme ale tento kurz momentálně nemá vypsaný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 2 4445 2840 nebo písemně na sales@omnicom.sk.