Přejít na obsah stránky
Best Practice - Home
Vyhledávání
FacebookTwitterLinkedIn
Slovenská verze
0 položek
0 CZK
  • Home
  • Aktuality
  • Best practice
  • Kurzy
  • O nás
Přejít na navigaci

Kurz ITIL® Foundation & Practitioner

NOVINKA! Získejte za týden teoretické znalosti i praktické zručnosti z nejznámějšího rámce pro řízení IT služeb – ITIL® best practice. 

Délka kurzu:
5 dnů, z toho 3 dny kurz Foundation + test a 2 dny kurz Practitioner + test
Počet účastníků:
min. 5 - max. 12
Cíle kurzu:
a) Detailní obeznámení s procesy řízení IT služeb (ITSM) a přístupem ITIL® k ITSM.
b) Představení a procvičení praktických technik nasazení ITIL® principů do Vaší organizace
c) Příprava na certifikační zkoušky.
Cena kurzu:
Cena za jednoho účastníka již od 43.740 Kč bez DPH (včetně zkoušek), dle jednotlivých termínů

Vybrat termínitil_training_organization_logo_exin%20rgb

itil%20training%20organization_exin Poskytovatelem tohoto kurzu je OMNICOM. Kurz je akreditován nezávislým nizozemským certifikačním institutem EXIN a je navržen tak, aby přinášel účastníkům vysokou přidanou hodnotu a kvalitu (Viz vlastnosti OMNICOM kurzů).   

Formy realizace kurzu:

Kromě veřejných termínů nabízíme tento kurz za výhodných podmínek i ve formě inhouse školení pro skupinu účastníků přímo na pracovišti zákazníka. Pro získaní podrobných informací kontaktujte sales@omnicom.sk. 

Přínosy kurzu:

  • Podrobná znalost v IT vyžadované terminologie ITIL®
  • Porozumění principům procesního řízení s důrazem na IT prostředí
  • Základní znalost cílů, vstupů, výstupů a aktivit jednotlivých procesů ITIL® best practice
  • Porozumění konceptu životního cyklu služby – The Service Lifecycle
  • Znalost, které role a jejich zodpovědnosti jsou přiřazeny jednotlivým IT procesům
  • Obeznámíte se s postupy, jak prakticky aplikovat ITIL® best practice ve Vaší organizaci
  • Naučíte se mnoho technik a metod adopce a adaptace ITIL® best practice
  • Na praktických příkladech si procvičíte jednotlivé principy
  • Získáte podklady a vzory dokumentů použitelných pro Vaši praxi
  • Rozšíříte si Vaše klíčové zručnosti a schopnosti
  • Budete připraven úspěšně absolvovat certifikační zkoušky k získání obou certifikátů odborné způsobilosti  ITIL® Foundation i ITIL® Practitioner a získáte tak 2+3 kredity do kvalifikace na úrovně ITIL® Expert

Pro koho je kurz určen:             

  • Ředitelé IT útvarů (CIO) 
  • IT manažery, provozní management
  • Manažery pro dodávku služeb
  • Manažery kvality v oblasti IT
  • Vlastníky jednotlivých procesů ITSM
  • Vedoucí týmů a pracovních skupin
  • ITIL® best practice šampióni v organizaci
  • Členové projektových týmů, zodpovědných za adopci a adaptaci ITIL® best practice v organizaci
  • Záujemci o certifikáty ITIL® Foundation a   ITIL® Practitioner

Obsah kurzu:

Část Foundation:

Úvod do ITSM a ITIL®

  • Definice a principy ITSM a ITIL®
  • Byznys a ITSM
  • The Service Lifecycle
  • ITIL® Qualification Scheme
The Five Core ITIL® Processes
  • Service Operation
  • Service Transition
  • Service Design
  • Service Strategy
  • Continual Service Improvement
Service Management as a Practice
  • Concepts of Service Management
  • Functions and Processes
Cvičení ITIL® Domino a Procesní mapa ITIL®
Příprava a ITIL® Foundation certifikační zkouška 

Část Practitioner:

Kurz ITIL® Practitioner obsahuje klíčové zručnosti potřebné při adopci a adaptaci ITIL® best practice v organizaci. Prostřednictvím vysoce iterativní a aktivní formy vyučování, s využitím případových studií, scénářů a situací ze reálného prostředí přináší kurz vysokou přidanou hodnotu pro každého účastníka.

Celkové znalosti získané z kurzu ITIL® Foundation jsou rozvinuty do použitelné a uchopitelné podoby. Kurz obsahuje velké množství praktických příkladů a cvičení. Až 2/3 kurzu jsou zaměřeny na získávaní a procvičování jednotlivých zručností v situacích a tématech z reálného prostředí. Jednotlivé témata a oblasti byli vybrány s ohledem na bohaté zkušenosti lektorů právě z prostředí lokálních a mezinárodních firem.

  • A. Elementy při definici služby:          
    a. Zákazník
    b. Hodnota
    c. Výsledek
    d. Náklady
    e. Rizika 

    B. Přístup neustálého zlepšování – CSI Approach          
    a. Cíle a výstupy jednotlivých kroků 
    b. CSI nástroje a techniky            

    C. Vodící principy          
    a. Zaměření se na hodnotu
    b. Návrh očekávaní            
    c. Začněte tam, kde jste            
    d. Holistický přístup            
    e. Postup v iteracích            
    f. Přímé pozorování 
    g. Transparentnost 
    h. Spolupráce 
    i. Jednoduchost 

    D. Hlavní kompetence          
    a. Komunikace                         
    b. Měření a metriky            
    c. Řízení změn organizace                         

    E. Příprava a ITIL® Practitioner certifikační zkouška              
    a. Podrobné vyhodnocení obou Mock zkoušek 
    b. Ostrý certifikační test

Certifikační zkouška ITIL® Foundation:

Certifikační zkouška EXIN pro získaní mezinárodně platného certifikátu ITIL® Foundation je obsažena v ceně kurzu a koná se po skončení kurzu (3-tí den). Charakteristika testu:

  • 40 otázek, výběr z možností
  • Otázky obsahují 4 možné odpovědi, jenom jedna je správná
  • Úspěšné absolvování zkoušky – minimálně 26 bodů (z celkového počtu 40) = 65%
  • Jazyk zkoušky: angličtina
  • Délka trvání je 1 hodina včetně času na pročtení a pochopení zadání a dodatečných informací 
  • Zkouška je Closed Book, t.j. není možné používat jakékoli pomůcky

Certifikační zkouška ITIL® Practitioner:

Certifikační zkouška EXIN pro získaní mezinárodně platného certifikátu ITIL® Practitioner je obsažen v ceně kurzu a koná se po skončení kurzu, případně je možné si rezervovat jiný termín. Charakteristika testu:

  • 40 otázek, výběr z možností
  • Otázky obsahují scenáře
  • Úspěšné absolvování zkoušky – minimálně 28 bodů (z celkového počtu 40) = 70%
  • Jazyk zkoušky: angličtina
  • Délka trvání je 1 hodina a 45 minut včetně času na pročtení a pochopení zadání a dodatečných informací 
  • Je dovoleno používat oficiální akreditovaný ITIL® Practitioner Guidance book

Čím je kurz výnimečný:

  • Kurz vedou lektoři s certifikací ITIL® Expert, ale zároveň i zkušení konzultanti s mnoha v praxi realizovanými projekty adopce a adaptace ITIL® best practice do prostředí různých organizací. Proto na školení získáte reálné zkušenosti z praxe.
  • Manuály (Student Books) a další courseware ku kurzu není nakupován od třetích stran, ale je výsledkem vlastního vývoje pod vedením konzultantů a lektorů kurzu. 
  • Inovativní způsoby vyučování – do kurzů implementujeme inovativní způsoby, které umožňují lepší pochopení obsahu kurzu a zvyšují šanci na úspěšné zvládnutí certifikačních testů.
  • Neustále zlepšujeme úroveň kurzů a lektorů – účast v odborných sdruženích jako je itSMF Slovensko a provozování nejrozsáhlejšího odborného portálu v oblasti best practice nám umožňuje se stále zlepšovat.  

Osobitosti kurzu:

  • Manuál k tomuto kurzu je v anglickém jazyce, výklad je v slovenském jazyce. (Zkušenosti ukazují, že je to nejlepší kombinace pro správné pochopení obsahu kurzu a zároveň přípravy na certifikační test, který je v anglickém jazyce).

Termíny kurzů

Litujeme ale tento kurz momentálně nemá vypsaný termín. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na tel. čísle +421 2 4445 2840 nebo písemně na sales@omnicom.sk.

  • ITIL® kurzy
    • Certifikace profesní způsobilosti jednotlivců
    • Kurz ITIL® Foundation 2-denní
    • Kurz ITIL® Foundation 3-denní
    • Kurz ITIL® Foundation & Practitioner
    • Kurz ITIL® Practitioner
    • Kurz Service Strategy ITIL® Intermediate
    • Kurz Service Design ITIL® Intermediate
    • Kurz Service Transition ITIL® Intermediate
    • Kurz Service Operation ITIL® Intermediate
    • Kurz Continual Service Improvement ITIL® Intermediate
    • Trénink Operational Support and Analysis ITIL® Intermediate
    • Trénink Planning, Protection and Optimatization ITIL® Intermediate
    • Trénink Release, Control and Validation ITIL® Intermediate
    • Trénink Service Offerings and Agreements ITIL® Intermediate
    • Kurz ITIL® Managing Across the Lifecycle
    • Vzdělávací program ITIL® Expert
    • Certifikační test ITIL® Foundation
    • Opravný certifikační test ITIL® Foundation
    • Opravný certifikační test ITIL® Intermediate
  • PRINCE2® kurzy
    • Kurz PRINCE2® Foundation
    • Kurz PRINCE2® Foundation & Practitioner
    • Kurz PRINCE2® Re-Registration
    • Kurz PRINCE2® Practitioner
    • Kurz PRINCE2® Agile Practitioner
    • Certifikační test PRINCE2® Foundation
    • Certifikační test PRINCE2® Re-Registration
    • Certifikační test PRINCE2® Practitioner
    • Opravný certifikační test PRINCE2® Foundation
    • Opravný certifikační test PRINCE2® Practitioner
  • Agile Scrum kurzy
    • Kurz Agile SCRUM Foundation
  • BIM kurzy
    • BIM Foundation
  • Lean IT kurzy
    • Kurz Lean IT Foundation
  • Kepner-Tregoe® kurzy
    • Kurz Kepner-Tregoe® Foundation
  • Inf. Security kurzy
    • Kurz IS Foundation
  • Kalendář a ceny kurzů
  • Objednávka / Rezervace
  • Obchodní podmínky
  • Reference kurzy

AKTUALITY

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • BIM
  • LEAN IT

BEST PRACTICE

  • ITIL®
  • PRINCE2®
  • BIM
  • DevOps
  • Agile Scrum

VZDĚLÁVÁNÍ

  • ITIL® kurzy
  • PRINCE2® kurzy
  • BIM kurzy
  • LEAN IT kurzy

ŘEŠENÍ

  • Kalendář kurzů
  • Poradenství OMNICOM

PARTNEŘI

  • AXELOS
  • EXIN
  • itSMF Slovensko
  • NIKAR

LINKY

  • ITIL® official
  • Best Mgmt Practice
  • ASL BiSL foundation
  • TSO Bookshop

ITIL a PRINCE2 jsou registrované ochranné známky AXELOS Limited. Jsou používany na základě licence od AXELOS Limited. The Swirl logoTM je ochranná známka AXELOS Limited. BiSL® je  ochranná známka ASL BiSL Foundation.

The Kepner-Tregoe® Foundation course includes Kepner-Tregoe Methodologies and Intellectual Property owned by Kepner-Tregoe, which is used by permission of Kepner-Tregoe. All rights reserved. 

OMNICOM® je registrovaná ochranná známka společnosti OMNICOM, s.r.o.

© 2008-2019, OMNICOM, s.r.o. – Všechna práva vyhrazena