Některé z výhrad vůči současné struktuře Service Catalogue komentuje Rae Barclay z itSMF UK více
Zajímavý Guidance Paper od AXELOSu více
Jak získá ServiceDesk empatii k byznys požadavkům? Je vždy potřeba slepě následovat proces? více
Jak souvisí Gándhí s neustálým zlepšováním IT prostředí? více
Přínosy ITIL® školení ve 3 oblastech – odlišení se, neustálé zlepšování a redukce nákladů. více
Selhání přijdou vždy. Jsme na ně připraveni? A může být selhání skvělé? více
Při návrhu nového procesu můžete použít praktiky podle ITIL ®, nebo použít principy Lean. Je ale taky možné spojit obojí naráz. více
Je ITIL ® stále použitelný v dnešním IT? více
Známý nezávislý blogger ITIL® Zealot je zpátky a zamýšlí se nad významem této nové kvalifikace více
Článek je zaměřený na definici rozhraní medzi ITIL® a BiSL® best practice a odkazuje na studii , která sa zabývá touto problematikou. více
Téma konfigurační databáze – CMDB a rozšíření na CMS (podle ITIL® V3) je aktuální již několik let. S praktickou implementací se spájejí různé zkušenosti, a to jak pozitivní,... více
CMDB – konfigurační databáze označovaná též jako srdce ITIL® best practice . Má v dnešní době cloud řešení, virtuálních prostředí, komplexních systémů a... více